30 بیمار صعب العلاج در شهرستان صحنه مشمول طرح شفا کمیته امداد هستند
محل تبلیغات شما


ورود اعضا


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشي رمز عبور؟

عضويت سريع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




میزان رضایتمندی شما از مطالب سایت:





تبليغات
محل تبلیغات شما

وحید ارم آبادی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) طرح شفا را با هدف تامین بخشی از هزینه های درمانی بیماران صعب العلاج تحت حمایت، با یاری خیرین اجرایی کرده است. 

وی با بیان اینکه کمبود منابع مالی، کاهش حجم مراجعات و راهنمایی و هدایت بیماران از دلایل انتخاب و اجرای طرح شفا است؛ تصریح کرد: افرادی که از این بیماری ها اعم از نارسایی قلبی، ناراحتی کلیه، سرطان و غیره رنج می برند زیرپوشش طرح شفا قرار می گیرند تا با همت مسوولان و مردم خیر از امکانات درمانی مناسب بهره مند شوند. 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) صحنه با بیان این که بیماران صعب العلاج به آن دسته از بیمارانی اطلاق می شود که بیماری آن ها تا پایان عمر گریبانگیر آنهاست، خاطرنشان کرد: این بیماران به دلیل هزینه های بالای درمانی نیازمند کمک و مساعدت بیشتر حامیان خیر هستند. 

وی در ادامه از حمایت های 60 حامی خیر از این بیماران نیازمند و صعب العلاج شهرستان خبر داد و گفت: خیرین و نیکوکاران باید حمایت های خود را از اشخاص دارای بیماری های صعب العلاج افزایش بدهند و به این قشر از جامعه به صورت ویژه توجه کنند. 

ارم آبادی در پایان با اشاره به اهتمام جدی دولت تدبیر و امید و اختصاص اعتباراتی به بخش سلامت گفت: امید است موضوع کمک به بیماران صعب العلاج از اولویت ها و دغدغه دولت یازدهم باشد.

شهرستان صحنه با 76 هزار و 678 نفر جمعیت در 55 کیلومتری شرق کرمانشاه قرار دارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


RSS

Powered By
loxblog.Com